menarik pengajaran cikgu...tp sdikit komen ye..bila nk bertanyakan soalan kepada anak murid,biar la tanya sorg2..bila jwb ramai2 mcm tak ssuai,jwb kurang jelas didengar...bhn2 yg ckgu laminatedkan tu lbh elok ditampal di papan putih tu..tu hanya pdapat sy..
Keyakinan diri yang tinggi. Cuma sebaik-baiknya jangan galakkan murid menjawab beramai-ramai. Rasanya cikgu dah masukkan set induksi bersama-sama dengan langkah 1. Sebaik-baiknya diasingkan. Itu pendapat saya. TQ.
Tq cikgu sebenarnya itu adalah set induksi.Saya banyak mengulang perkara yang sama dengan cara menunjukkan kad n gambaran rantai maknan.Langka1 sebenarnya penegasan mengenai anak panah rantai makanan.langkah 2 aktiviti membina rantai makanan penutup aktiviti pengayaan.Apa pun tq cikgu komen diterima I Like!!!!
menarik pengajaran cikgu...tp sdikit komen ye..bila nk bertanyakan soalan kepada anak murid,biar la tanya sorg2..bila jwb ramai2 mcm tak ssuai,jwb kurang jelas didengar...bhn2 yg ckgu laminatedkan tu lbh elok ditampal di papan putih tu..tu hanya pdapat sy..
ReplyDeleteP&P yang menarik....dapat jugak idea saya nak wat Mikro Pengajaran. :-) Tima kaceh cikgu..camne nak follow blog ni..takde ruangan untuk join pun ni...
ReplyDeletetq semua komen yg membina.ada ruangan folow cuma mungkin berat n lambat loading
ReplyDeleteAssalamualaikum Cikgu
ReplyDeleteKeyakinan diri yang tinggi. Cuma sebaik-baiknya jangan galakkan murid menjawab beramai-ramai. Rasanya cikgu dah masukkan set induksi bersama-sama dengan langkah 1. Sebaik-baiknya diasingkan. Itu pendapat saya. TQ.
Tq cikgu sebenarnya itu adalah set induksi.Saya banyak mengulang perkara yang sama dengan cara menunjukkan kad n gambaran rantai maknan.Langka1 sebenarnya penegasan mengenai anak panah rantai makanan.langkah 2 aktiviti membina rantai makanan penutup aktiviti pengayaan.Apa pun tq cikgu komen diterima I Like!!!!
ReplyDeleteP&P yg menarik...Tahnia cgu:-)
ReplyDeleteTq cikgu rose tapi masih banyak yg perlu diperbaiki
ReplyDelete